رویدادها آرشیو خبر ها
کوادرادو: رونالدو یک امتیاز ویژه است

کوادرادو: رونالدو یک امتیاز ویژه است

به نظر میرسد حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب و تمرینات یووه، به بازیکنان این تیم انگیزه و روحیه ای دو چندان بخشیده و این گروه با استفاده از تجربیات و روحیه سیری ناپذیری این ستاره پرتغالی به دنبال کسب افتخارات بیشتر همراه بانوی پیر ایتالیا هستند.

 

خوان کوادرادو، مهره کلمبیایی یووه در گفت و گوی کوتاهی به این مسئله اشاره داشت و گفت:

 

بازی کردن در کنار رونالدو یک امتیاز ویژه است، او بازیکن خاصی ست، نه باید بگویم خیلی خیلی خاص است. همه روزه در حال اموزش از او هستیم، هر روز بیشتر از روز دیگر، انگیزه و خواسته بی پایانش برای پیروز شدن که ما باید از ان بیشتر بیاموزیم. او انسان ویژه ای ست، قلب بزرگی دارد و بسیار حرفه ای ست، هر روز به اهداف اش اضافه میشود و انگیزه و هدف بیشتری را ترسیم می کند. اما تاکید می کنم که واقعا فرد معمولی ست اما در فوتبال بسیار خاص است. من از سران یووه نیز ممنونم که امتیاز بازی کردن در کنار بازیکنی به این بزرگی را نیز برای ما مهیا کردند.

 

کوادرادو در خصوص شرایط یووه نیز می گوید:

 

تیم بزرگ و هماهنگی داریم، با ارامش و با حفظ تمرکز به قدرتمند شدن و نمایش های زهردارتری می اندیشیم، باید اندیشه های مان را در عمل نشان دهیم و برنامه هایی که در سر داریم را در زمین بازی پیاده کنیم. برای رسیدن به اهداف و برنامه ها تلاش می کنیم و تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم. باید تا پایان پیش رویم و مبارزه های قابل قبولی را در تمام رقابت ها به نمایش بگذاریم. من در پستی که هستم خیلی راحتم، فکر می کنم که مستر نیز از عملکرد من راضی ست. اما هر پستی که مستر بخواهد در ان پست بازی خواهم کرد و تلاش ام را برای موفقیت تیم انجام می دهم.

 

اما اینده

 

من فقط به یووه و رسیدن به تمام افتخارات و اهدافی که داریم فکر می کنم، در حال حاضر باید به ماه های اینده و رقابت های سخت ماه مارس و بعد از ان فکر کنیم، مطمئنا فتح دوباره جام ها با یووه بسیار لذت بخش و زیبا خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: